O Nas

Awans Consulting jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się selekcją i rekrutacją kadry menedżerskiej wyższego i średniego szczebla jak również specjalistów. Nasze doświadczenie w pracy na polskim rynku sięga 1996 roku. Siedziba firmy znajduje się w Warszawie, ale działamy na terenie całej Polski.

Priorytetem firmy jest zaspokajanie potrzeb naszych klientów poprzez wyszukiwanie najlepszych pracowników jacy działają na rynku.
 
Nasza strategia działania
Realizując projekty rekrutacyjne zawsze kierujemy się dobrem Klienta i dbamy o to, aby nasza współpraca była jak najbardziej  efektywna i spełniała oczekiwania Zleceniodawcy. Do każdego procesu rekrutacyjnego podchodzimy indywidualnie, dostosowując strategię działania do  specyfiki projektu. Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek rekrutacji bardzo ważne jest spotkanie z naszym Klientem. W trakcie tego spotkania dowiadujemy się jak najwięcej na temat przedsiębiorstwa, jego organizacji, filozofii działania oraz ludzi, którzy są  zatrudnieni. Drugim, bardzo istotnym elementem jest jak najdokładniejsze ustalenie profilu poszukiwanego pracownika. Informacje te pozwalają nam efektywnie pracować i znaleźć takiego kandydata, który najlepiej będzie pasował do potrzeb Klienta.

Przeprowadzone rekrutacje:
  • Dyrektor Personalny
  • Dyrektor Finansowy
  • Główny Księgowy
  • Dyrektor Ekspansji
  • Dyrektor Projektów Budowlanych
  • Dyrektor Marketingu
  • Kontroler Zarządzania
  • Senior Manager (hipermarket)
  • Manager Działu (hipermarket)
  • Manager ds. Współpracy z Partnerami B2B (IT)
  • Manager ds. Logistyki
  • Manager Restauracji
  • Manager Produktu
  • Key Account Manager
  • Kupiec
  • Operator AS400
  • Administrator Sieci IT
  • Handlowiec Systemów ERP (IT)
  • Programista
  • Specjalista ds. Kadr i Płac
  • Specjalista Działu Księgowego i Finansów
  • Kierownik Działu Personalnego
  • Dyrektor Oddziału
  • Kierownik Oddziału
 
 
 
O nas O nas | Strategia Strategia | Klienci Klienci | Usługi Usługi | Kontakt
Projekt i wykonanie Kompan.pl